Επικαιρότητα > Τα οικογενειακά γεύματα και ο επαρκής ύπνος οδηγούν σε λιγότερο παχύσαρκα παιδιά


Τα τακτικά οικογενειακά γεύματα, ο επαρκής ύπνος και ο περιορισμός των ωρών που βλέπουν τηλεόραση τα παιδιά μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά την  παιδική ηλικία, ισχυρίζονται αμερικανοί ερευνητές, προσθέτοντας ότι κάθε επαναλαμβανόμενη διαδικασία από μόνη της συνδέεται με μειωμένη παχυσαρκία.  
Σύμφωνα με την μελέτη, τα 4χρονα παιδιά που τηρούν τις τρεις αυτές τακτικές διαδικασίες έχουν  40%  λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα συγκριτικά με τα παιδιά που ζουν σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που δεν τηρείται καμία απ’ αυτές τις διαδικασίες.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε on-line πριν από την έκδοση του περιοδικού Pediatrics, βρήκε ότι η συνήθεια των παιδιών να τρώνε το βραδινό τους μαζί με την οικογένεια περισσότερες από πέντε φορές την εβδομάδα, να κοιμούνται τουλάχιστον 10.5 ώρες κάθε νύχτα  και να βλέπουν τηλεόραση λιγότερο από δύο ώρες τις εργάσιμες μέρες, λειτούργησε προστατευτικά ακόμη και μεταξύ των ομάδων υψηλού κινδύνου για παχυσαρκία.
Αυτές οι επαναλαμβανόμενες διαδικασίες μπορούν να επιδιωχθούν για την πρόληψη  της παχυσαρκίας σε όλα τα παιδιά, δήλωσε η επικεφαλής της μελέτης Sarah Anderson του πανεπιστημίου του Οχάιο.
Πηγή : UPI


 


<< Επιστροφή


© 2009 Doctors' Hospital. All rights reserved Πατησίων & Κεφαλληνίας 26, Κυψέλη, Τηλ. 210 8212000