ΝΟΣΗΛΕΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Η εισαγωγή ενός ασθενή στην κλινική προγραμματίζεται είτε από τον θεράποντα ιατρό, είτε από τον ίδιο, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της κλινικής στο τηλέφωνο 210-8807000, δηλώνοντας το όνομά του, το όνομα του θεράποντος ιατρού, το τηλέφωνό του και το είδος του δωματίου που επιθυμεί, το οποίο θα οριστικοποιηθεί την ημέρα και ώρα εισαγωγής, αναλόγως της διαθεσιμότητας (πληρότητας) της κλινικής. Η εισαγωγή του ασθενή σε μονόκλινο δωμάτιο προγραμματίζεται πριν την άφιξή του.

Κατά την άφιξή του οι ασθενείς εξυπηρετούνται στην υποδοχή-reception της κλινικής και είναι απαραίτητο να προσκομίσουν:

  1. Αστυνομική Ταυτότητα
  2. Εισιτήριο Ασφαλιστικού Φορέα (αν η εισαγωγή γίνεται με Δημόσιο Ασφαλιστικό Φορέα)
  3. Κάρτα νοσηλείας (σε περίπτωση χρήσης ιδιωτικής ασφάλειας).

Μόνο κατά την εισαγωγή του ο ασθενής μπορεί να δηλώσει χρήση ιδιωτικής ασφάλειας και όχι εκ των υστέρων. Μετά την ολοκλήρωση της εισαγωγής, ο ασθενής ενημερώνεται για τις διαδικασίες που ακολουθούν (προεγχειρητικός έλεγχος, διαγνωστικές εξετάσεις κ.ά). Η μετάβαση των ασθενών δύναται να γίνει με ασθενοφόρο της κλινικής, επικοινωνώντας στο τηλεφωνικό κέντρο: 210-8807000 (δέκα γραμμές) ή στο τηλέφωνο του ασθενοφόρου υπηρεσίας : 6982120014 (έκτακτα περιστατικά)

Διευκρινίσεις:

Η κλινική δεν φέρει ευθύνη για πολύτιμα αντικείμενα των ασθενών κατά διάρκεια της διαμονή τους. Οι ασθενείς και οι συνοδοί δεν πρέπει να παίρνουν πρωτοβουλίες σχετικά με την λήψη φαρμάκων και την διατροφή.

  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα, η χρήση αλκοόλ και οποιονδήποτε ναρκωτικών ουσιών.
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
  • Η είσοδος αυτοκινήτων συνοδών και ασθενών στους χώρους του Νοσοκομείου επιτρέπεται μόνο για την επιβίβαση ή αποβίβαση ασθενούς.
  • Δεν επιτρέπεται να παραμένουν λουλούδια ή φυτά στα δωμάτια.
  • Δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τροφίμων από ασθενείς και επισκέπτες.
ΕΞΙΤΗΡΙΑ

Για την έξοδό του από την κλινική, ο ασθενής πρέπει να παραλάβει το εξιτήριό του, να έχει συνταγογραφηθεί τυχόν φαρμακευτική αγωγή στο ατομικό βιβλιάριο, να λάβει σχετικές οδηγίες και να καταβάλει την σχετική δαπάνη στο λογιστήριο ασθενών. Αντίγραφο του ιατρικού φακέλου μπορεί να παραλάβει ο ασθενής σε διάστημα 3-5 ημερών, υποβάλλοντας έγγραφο αίτημα στην υποδοχή-reception της κλινικής από την επόμενη του εξιτηρίου ημέρα. Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των ασθενών, τόσο το αίτημα, όσο και η παραλαβή του αντιγράφου εκτός του ιδίου δύναται να γίνει μόνο από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ

Μετά το εξιτήριό σας, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε αντίγραφο του Φακέλου σας. Ενημερωθείτε από το Λογιστήριο Ασθενών ώστε να σας υποδείξει την διαδικασία λήψης αντιγράφων, συμπληρώνοντας το κατάλληλο έντυπο. Μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο παραλαβής των αντιγράφων σας. Σας ενημερώνουμε ότι για την παραλαβή θα πρέπει να έχετε μαζί σας τη αστυνομική σας ταυτότητα, ή στην περίπτωση που θα παραλάβει κάποιος τρίτος το φάκελό σας, θα πρέπει να προσκομίσει δική σας εξουσιοδότηση, επικυρωμένη από αρμόδια αρχή. Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, προκειμένου να υποβάλλετε αίτηση για να σας χορηγηθούν αντίγραφα ιατρικού φακέλου ασθενούς, απαιτείται να προσκομισθούν τα ακόλουθα δικαιολογητικά :

Ασθενής
Ταυτότητα ή Διαβατήριο

Τρίτος
Εξουσιοδότηση από τον Ασθενή με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής

Κληρονόμοι ασθενούς που απεβίωσε

  1. Ληξιαρχική πράξη θανάτου
  2. Πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών
  3. Πιστοποιητικό περί δημοσίευσης διαθήκης ή μη
  4. Ταυτότητα, αντίγραφο της οποίας θα κρατηθεί
  5. Υπεύθυνη Δήλωση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η εξόφληση γίνεται με τους κάτωθι τρόπους:

  1. Μετρητά
  2. Πιστωτικές κάρτες (Visa, MasterCard).
  3. Επιταγές με λήξη την ημερομηνία του εξιτηρίου.

Δεν γίνονται δεκτές οι δίγραμμες επιταγές και η κάρτα Diners.

Δείτε τον αναλυτικό Τιμοκατάλογο εδώ

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΩ

Πρόσβαση μεσω Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Στάση Κεφαλληνίας από Κέντρο

Τρόλεϋ: 3, 5, 11, 13, 14
Λεωφορεία: 608, 622, Α8, Β8

Στάση Κεφαλληνίας προς Κέντρο

Τρόλεϋ: 3, 5, 11, 13, 14
Λεωφορεία: 054, 622, Α8, Β8

Που να σταθμεύσετε

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με οικονομική χρέωση τους συνεργαζόμενους με την κλινική χώρους ιδιωτικής στάθμευσης που βρίσκονται σε ακτίνα 50 μέτρων.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ (+30) 210 8807000 (24/7)
ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ (+30) 210 8807-000, -100
ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ (+30) 210 8807118 (24/7)
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΣΘΕΝΩΝ (+30) 210 8807-266, -123 (08:00 – 16:00)
ΤΜΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ (+30) 210 8807101 (08:00 – 16:00)
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ (+30) 210 8807234 (07.00 – 22.00)
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ

Οι ώρες του επισκεπτηρίου είναι από 10:00 έως 13:00 και 17:00 έως 21:00. Μετά τις 21:00 επιτρέπεται η παραμονή-διανυκτέρευση ενός συνοδού, κατόπιν ειδικής άδειας από την Προϊσταμένη Νοσηλευτικών Υπηρεσιών.

- Παιδιά κάτω των 12 ετών απαγορεύεται να βρίσκονται στους ορόφους νοσηλείας.

- Απαγορεύεται το κάπνισμα στην Κλινική

Οι επισκέπτες παρακαλούνται:

Κατά την διάρκεια των Ιατρικών-Νοσηλευτικών επισκέψεων να εξέρχονται από τα δωμάτια. Να επιδεικνύουν σεβασμό στις ώρες κοινής ησυχίας, τόσο στους θαλάμους όσο και στους κοινόχρηστους χώρους (εσωτερικούς και εξωτερικούς).

Διατείθεται δωρεάν WI FI
Καφετέρια στο ισόγειο χώρο της κλινικής

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΩ

Πρόσβαση μεσω Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Στάση Κεφαλληνίας από Κέντρο

Τρόλεϋ: 3, 5, 11, 13, 14
Λεωφορεία: 608, 622, Α8, Β8

Στάση Κεφαλληνίας προς Κέντρο

Τρόλεϋ: 3, 5, 11, 13, 14
Λεωφορεία: 054, 622, Α8, Β8

Που να σταθμεύσετε

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με οικονομική χρέωση τους συνεργαζόμενους με την κλινική χώρους ιδιωτικής στάθμευσης που βρίσκονται σε ακτίνα 50 μέτρων.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ (+30) 210 8807000 (24/7)
ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ (+30) 210 8807-000, -100
ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ (+30) 210 8807118 (24/7)
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΣΘΕΝΩΝ (+30) 210 8807-266, -123 (08:00 – 16:00)
ΤΜΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ (+30) 210 8807101 (08:00 – 16:00)
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ (+30) 210 8807234 (07.00 – 22.00)

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ακολουθήστε μας

Η Facebook

Instagram

Twitter

Linkedin

TWENTYONE PRODUCTION